ready or not

tänkte jag skulle skriva av mig lite, kanske skulle hjäpa! har verkligen försökt med allt annat..

ihelg har det varit en lugn helg för min del, vilket jag inte haft på månader.. till en början vart det skönt, men kan dock inte säga att man blev nå mer utvilad.. mer utmattad! förstår nu vad dem menar med att allt kommer komma senare när man slutar skjuta upp på det. och om jag faktiskt ska vara helt ärlig så är det nog dags nu, måst ju göra det nångång!

idag har jag inte hunnit göra något alls, har hunnit vara vaken i 2 timmar endast så det förklarar nog en del. funderar vad man ska hitta på idag, men det lutar sig mot att bara ta det lugnt! dock ringde jag A nyss och frågade fall hon ville komma med mig på promenad, så hon verkade intresserad och skulle höra av sig på ett tag, vart visst upptagen med att packa, då hon ska flytta till luleå.. lär ju bli tråkigt för min del men såklart kul för henne! dock har väl jag den fördelen att jag kan ta mig dit och hälsa på, så vi ska inte klaga.
föresten så borde jag också ta tag i och söka mig härifrån, vilket jag vill men är då otroligt dålig på att göra något åt saken.











Kommentarer
Postat av: Anza

det ser ut som att jag har ett mommo arsle!

men vet du vad Frida, ta dig i kragen o ta och ring o sök jobb sen fixaru bostad ;)



Pusso kram!! :D

2010-01-24 @ 22:50:59
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0