what if we turned around and walk away

idag har varit en bra dag! började med att jag steg upp lite tidigare änn vanligt, redan vid halv ett. efter dusch, frukost osv for jag iväg på en rätt lång promenad med nelly, vi mötte upp anna vid ica och fortsätte hem till mig.
vi satt och funderade på att se film, så kom vi på att fara på bio ist! vart så längesen sist jag var på bio, kan inte minnas senast. så vi ringde sofia fall hon var sugen på att komma med oss till kalix för att se it's complicated, och det var hon så, så blev det. måst säga att filmen vart riktigt bra! fick skratta om inte annat och gud, det behövde jag,oja.

just nu ligger i sängen och lyssnar på hur det blåser där ute, med lite lugn musik i bakgrunden.. funderar även över vart min trötthet försvann? för ett tag sen var jag hur trött som helst, försökte sova men det gick inge vidare, som vanligt.. är så less på dethär nu! vill bara kunna sova ordentligt, som förr.. dock går ju inte som förr, men ja, ni vet sådär bra. gör mig säkert inte förstådd på något sätt, men det gör ingenting! nästan så jag föredrar det. ja så, det var en bra dag tills nu senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0