dags för uppdatering.

har fått lite klagomål, jag vet.. men ska försöka skrapa ihop ett inlägg.

i söndags kom jag hem från rhodos, var en härlig semester. dock hade jag en otrolig hemlängtan, eller kanske inte hemlängtan egentligen, mer saknad av en viss pojkvän.

annars blev det lite solande, shoppande (det som fanns dvs, dem hade inte ett så speciellt stort utbud om vi säger så), badande osv.. kan fixa fram några bilder senare, orkar inte gå och leta rätt på kameran, har nämligen inte lagt dem på datorn ännu.

något som var lite mindre kul när jag kom hem var att pappa min hade vart en sväng med min bil till stugan. så hade han sedan glömt ta med en filt till nelly, så hon var helt sandig osv, ni kan ju tänka er hur det såg ut efter det ;/ .. så igår blev det att städa bilen invändigt för min del, dock hade jag väl inte något emot det med tanke på att jag nu som sagt är fritidforskare (som linda skulle säga) och han hade ju tankat så.

så bilen var inte det enda jag städade igår, var så otroligt duktig o städade inne här också! något jag inte tycker om att göra, haha. hade ju inte ont om tid direkt, vaknade redan halv 7 för jag körde andreas.

nu sitter jag här och funderar vad man ska göra, har varit vaken ett antal timmar redan, vaknat 6 för att även idag föra andreas.  kanske borde jag klippa min hund? som jag nu märkte ligger på mina nya kläder som jag köpt igår!

nå nu står det lite still här, men jag lovar att göra ett försök av att bättra mig på dethär med bloggen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0