sjuk

det är helt otroligt vad jag mår dåligt.. har tryckt i mig flera tabletter men det verkar inte fungera ;/ verkar som vila är det enda som ska göra mig frisk, men jag orkar inte vänta!! blir tokig.

på tal om sjuk, har ni märkt hur allt snack om svininfluensan har minskat kraftigt? för någon vecka sen var alla så oroliga för att få det, dock hörde jag att en vanlig influensa är värre. kan det stämma?

nog om det.. jag ska gå iväg o se fall jag kan äta något, lite obehagligt att äta när man knappt känner någon lukt eller smak. sen ska jag återvända hit till sängen (smitt sjuknäste) och facebook nörda mig lite mer.. har idag kommit på att farmville är riktigt kul, haha. man måste ju roa sig på något sätt nu.

får återkomma, nu när jag har all tid i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0