onsdag

idag har det kommit mycket snö som ni alla kanske redan märkt :) lite småmysigt är det ju faktiskt.. dock körde jag till kalix på morgonen och det kan jag lova er, var mindre mysigt. det var väldigt slaskigt och då menar jag väldigt! trodde nästan vi skulle ner i diket några gånger, vilket en annan bil efter vägen redan gjort..

jag och L gick in på Chili också, jag hittade ingenting men L fick med sig en klänning.
efter att vi kikat in på sjukhuset (vilket var anledningen till att vi for dit) tog vi oss hem, levande! nejmen, hemresan var inga problem alls.. var plogat så.

just nu ligger jag här i sängen och väntar på att h ska komma hem med min bil som han lånat.. måste iväg till linda innan sju så, om ja nu hinner dvs..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ihanaaaaaaaaaaaaaan myysistä. ;)

2009-10-09 @ 16:34:40
Postat av: Anza

det är väl bådas bil? :)

2009-10-10 @ 23:05:29
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0