bu

jag måste verkligen gå och lägga mig tidigare så jag inte sover bort hela dagen! idag när jag vaknade vid 12 tiden så märkte jag att det var sol! oj, då har jag sovit bort halva soliga dagen ;/ blää för mig. men ska försöka göra en ändring!

just nu sitter jag här och väntar att linda ska ringa, hon är på sin praktik på ica & slutar klockan 3. då ska jag med henne till hennes mamma på kaffe :) saknar att umgås med linda, vi träffast så sällan nu för tiden. tråkigt med tanke på hur mycket vi var med varandra för 2 år sen, oj! varje dag.. kul hade vi då :)

men nu ska jag fort röjja lite i mitt rum, är kläder överallt


min nya klänning som jag köpte från gina tricot för 1 vecka sen ungefär?


söt apa, fanns på minneskortet.. julia fotoat i thailand

Kommentarer
Postat av: Linda H

å, du har köpt den där klänningen, jag tänkte köpa den för nån vecka sen, men gjorde inte det=/

2009-05-11 @ 18:26:36
URL: http://lindaliv.blogg.se/
Postat av: frida

haha okej, förstörde jag för dig nu? :D tyckte min garderob behövde lite blommigt! ;)

2009-05-12 @ 12:31:48
URL: http://friidha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0