sunny sunday

jag hade en lugn lördag, vart hemma nästan hela dagen. sen på kvällen cyklade jag i regnet hem till L.
vi bäddade ner oss i hennes bäddsoffa och kollade på film & åt chips.. vart hemma vid 2 tiden, då tog jag en dusch och la mig i soffan för att se tv. såg en bra film med julia roberts.. hann dock inte se klart filmen för nångång före 4 så kom A hem och han hade med sig K, så dem satte sig och ville prata så ja tappade bort mig i filmen.
somnade rätt sent, eller tidigt på morgonen kanske det heter, så sov rätt länge idag.

nå, fast jag sov länge så har jag ändå hunnit med en del.. vart med mamma & julia och shoppade! fick med mig hem en klänning,skor,handväska & smycken.

nu ska ja gå och störa julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0