sool, ännu mera sol!

gud vad härligt väder det varit/är idag! jag är imponerad. känns som sommar nu, dock måste jag klaga på en liten sak! att det blåser är inte så king :( annars toppenväder, hoppas då på en sommar med sånthär väder, utan att det ska blåsa & dessutom lite varmare. men en bra start!

jag har vart ute hela dagen, solat.. vart hos linda i grankullen några timmar och solade med henne, vi drack även kaffe i solen osv.. när jag kom hem så lagade jag tacos med julia och när mamma och henkka kom så åt vi. i like tacos! sen solade jag ännu mera, nu har jag fått rätt mycket färg. märker det när jag fått fräknar, haha.

men nu har jag tjatat nog, ska klä på mig och ta en promenad med laura tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0