so much more than you're used to

hello, jag har haft lite fullt upp så inte hunnit blogga.. kan berätta lite kort vad jag sysslat med!

igår var jag med A & M, vi vart till ikea på fika & köpte balskor åt A osv.. eller kanske lite fel att skriva "vi köpte" men hoppas då ni förstår att jag menar nu att hon köpte. nåja, vi hann göra så speciellt mycket annat för M skulle iväg och hämta en hundvalp och jag skulle hem för att hinna äta innan frisören.
efter att jag kom från frisören så var jag & A till riekkola och sprang, sola, plocka upp mina kratthögar (lär lite underligt), nattlig middag på ABC! sen vart vi trötta så vi for hem, jag och andreas såg på tv tills 3 tiden nångång innan jag somna. vi kan göra hur mycket som helst den tisdagen.

idag vaknade jag vid 10 av att ansa ringde och väckte mig. satte mig här vid datorn fleera timmar innan jag var med min kusin, vi fixade med mitt hår osv.. kul hade vi iallafall! sen satt jag här någon timma till innan jag och ansa for iväg på jakt efter en handväska åt henne. men blev inte hittat något ;/ eller ja, jag vart väl inte allt för besviken för jag fick ju med mig kinder bueno som jag älskar!

men nu väntar jag på att ansa ska städa sitt rum klart så vi kan börja plugga till religionsprovet vi ska göra imorgon. vi måste verkligen plugga nu för vi har skjutit upp provet nu hur länge som helst.. blää! men det är iallafall sista någonsin.
ser verkligen inte fram emot att vakna tidigt imorgon :| men måste man så måste man. vi har ändå någon träning till balen klockan nio så lika då. men ansa slipper ju det, för just då har hon frisörtid.

nå iallafall, efter att vi pluggat så ska vi ut till riekkola idag igen för att springa. men idag skiter jag i att ta med min lipsill.
min hund har verkligen vart underlig hela dagen idag. hon har endast vela vara i min famn, vad jag än gjort så gnäller hon om att sitta i famnen.

på lördag är det bal!! jag är faktiskt lite nervös, jag som nästan aldrig blir nervös ;/ .. hoppas då verkligen allt blir som man tänkt sig, eller om inte så bättre. ingen vill nog komma ihåg sin bal som misslyckad.

men nu ska jag pysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0