skit dag

idag har jag inte gjort något vettigt alls, endast suttit här vid datorn. blä för det!

föresten så måste jag nämna ännu en gång att tiden bara rusar iväg.
om exakt en vecka är balen, därefter några dagar så är det student och allt som följer med.
känner mig fortfarande stressad, dock allt nästan är klart.
och funderar fortfarande vad man ska göra sen.
känns som jag inte kan säga att "det löser sig" för man vet ju inte.

nåja, det var inge kul.

igår träffade vi rätt mycket roligt folk faktiskt, & det gillar vi starkt!
funderade på utgång ikväll med men tror vi är torrisar och stannar hemma..
det är nog bäst så, brukar bli för mycket svammel från min sida så.

ska ringa och störa andreas nu och sen fara iväg med ansa till affären!
hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0