mr perfect

sitter och lyssnar på volbeat och väntar att andreas ska ringa, hoppas på att han gör det snart. börjar känna mig trött och vill hinna vara med han innan jag somnar.

jag har så ont i fötterna, har gått med mina nya skor idag och dem har så hög klack. det är nog inte meningen att jag ska gå med sådana skor. jag är mer den bekväma typen, kommer nog snart gömma skorna någonstans i en garderob. det är precis något jag skulle kunna göra. men får ge dem en andra chans iallafall! haha. tur för mig att skorna jag köpte till balen och studenten inte har så hög klack.

föresten så är jag då otroligt less på min utväxt, det skulle gärna kunna vara tisdag så jag får färga håret.. ska till frisören då. och dessutom snart långhårig också.

men nu ringde han så ska fara nuu hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0