fredag

känns inte riktigt som att det skulle vara fredag idag, kan bero på att man blir lite snurrig med dagarna då man är ledig.. känner mig rätt värdelös, jag är arbetslös, jag har inget körkort & ingenting vettigt att göra. på dagarna är jag med A, vi shoppar och solar och allmänt sprätter pengar bara. känns.. värdelöst? men ska inte klaga! det är kul, vi har faktiskt riktigt kul om dagarna, men kanske inte i längden ........jag är bitter idag!!

men nu kan jag lova er! jag ska ta tag i dethär med körkortet på allvar nu. & kanske borde jag söka jobb? har endast sökt ett.

men nu ska jag berätta något lite mer kul! ni vet  vägen till cape east? det är lite översvämmat nu. så andreas körde igenom där för skojskull där igårkväll, det var som ingen större sak förän vi märkte att hela bilen var en enda sjö. haha, dock inte på min sida, men på andreas sida vart det fullt med vatten! kanske inte låter lika kul som det såg ut igår.. men det var ännu idag hur mycket vatten som helst kvar.

nåå, nu fick ni ett rätt underligt inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0