fredag

min hund är fortfarande konstig, hon sitter just nu här i min famn o vägrar gå bort..

nåja, jag sitter iallafall här och väntar att M ska ringa, hon är hos frisören. vi ska springa runt på stan som vi alltid gör på fredagar efter skolan, dock har vi inte varit till skolan idag men ändå. sista gången medans man ännu går skola.

föresten så är det bal imorgon, hoppas så många som möjligt tar sig tid att komma och se på oss. skulle vara trevligt :)

jag passar därför på att blogga nu för lär inte ha så speciellt mycket tid dagarna framöver! imorgon är det antagligen fullt upp, söndag tar min lillasyster konfirmationen, hoppas på att jag orkar vakna för att vara 11 i kyrkan? vilket jag antagligen inte kommer göra. måndag fyller A 19 ;) och på kvällen är det dendär studentkvällen i seskis. tisdag ska vi hela klassen iväg någonstans på avslutningsmiddag eller liknande, onsdag minns jag inte vad det var, men något var det iallafall! haha. och torsdag är det ju studenten så, har rätt fullt upp hela veckan!

men nu ska ja iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0