bad weather days

ser ut som det slutat regna. men fortfarande, skit väder! vart är solen?

igårkväll vart jag och provade min balklänning som äntligen är helt klar! dock skulle hon sy ut den en cm så ja kan andas.
jag är faktiskt hur nöjd som helst. vart rätt orolig att den inte skulle vara som jag ville, dock var jag heller inte säker på hur jag ville ha den, men det blev lyckat tillslut. men ni får inte se den ännu. endast mamma som sett den, eller ja, hon som syr den såklart också. nu är det bara att vänta tills den 30 maj för att få visa upp den. jag längtar faktiskt lite om jag ska vara helt ärlig, den va så fin så ja ville inte gå ur den igår, haha.  får också hoppas på att ni andra också tycker den är lika fin som jag tycker.

nu återstår det endast att hitta smycken (vet redan vad jag vill ha), handväska (tror jag vet) och kanske skor, jag har ett par som är helt oanvända som skulle passa fint, men har lite svårt att gå i dem, dem sitter dåligt.. men har ju ännu tid att fundera. är ju trotsallt 3 veckor och några dagar kvar så.
skulle kännas skönt fall man hade allt fixat långt före, men det skulle nog inte gå för mig, skulle hinna ändra mig så många gånger. så blir nog bäst såhär :) nu blev det kanske för mycket skrivet om dethär!

sitter just nu och funderar över vad man borde hitta på en sånhär dag. blir iallafall att vara med a,p & h om ett tag, när a kommit från affären. fick just sms att det tar ett tag ännu. men jag har inte brottom någonstans så jag kan vänta.. senare ska vi nog sola lite, verkar ju som man måste sola extra mycket solarium nu när solen inte kommer fram.

på tal om ingenting så pratas det mycket om att en del skriver rätt underliga saker i sina bloggar. alltså, saker som man då inte borde skriva.. jag tycker inte jag skriver så konstiga saker, oftast såhär om vad jag gjort osv, känns som att det vore det man borde skriva om. ja menar, det är som en dagbok förutom att folk kan läsa? om någon tycker jag skriver konstigt, trögt eller liknande så hojta gärna till! och anda sidan så har jag inte så mycket läsare så verkar inte som jag skriver något värt att läsa ändå så.


             

Kommentarer
Postat av: Anza

men hon R som du syftar på hon är ju bäng i huvet så inte konstigt att hon skriver konstigt i sin blogg ;) fin outfit by the wayyy honey!! :D

2009-05-06 @ 22:35:55
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0