bää

jag är helt slut nu.. idag har jag bakat bullar och lagat mat hela dagen, eller sen 12 tiden då jag vaknade! för mig var det hela dagen. måste säga att det tar otroligt länge att göra kanelbullar, men vad värt det är. men känns som när man bakat hela dagen så äter man sen inte alls lika mycket som man skulle gjort fall mamma bakat. kanske jag som är konstigt eller så är det att man hinner lessna medans man gör dem.. va vet jag!

igår var det mer sol änn vad det är idag. då hann jag sola ute en liten stund.. dock inte så mycket eftersom jag sover alltid hela dagarna. nåja, senare gick jag och ansa på promenad med hennes hund, min hund var med mamma och pappa så hon kom inte med.. vi gick i stranden osv..

hann dessutom baka kärleksmums där i mellan också. dem blev lite smått misslyckade så ska nog göra nya idag fall jag har tid. fall ni undrar varför jag bakar så mycket är för att min mamma bad mig göra det så hon slipper inför studenten.. och dessutom behöver jag pengar! och som jag kanske redan tjatat ut om att jag har tid nu när jag inte går skola mer.

senare på kvällen var jag med min älskling, vi såg den nya fast & furious filmen som vi väntat på så länge. den var bra, dock inte lika bra som jag förväntat mig. tror jag förväntade mig mer eftersom vin diesel och paul walker var med i denna. men hoppas ändå på en till! bara för att jag älskar dem filmerna.

nu ska jag nog börja se mina serier.. two and a half men, greek, one tree hill, gossip girl osv.. jag är en serietönt, jeej.

ni får lite blandade bilder från dem senaste dagarna.




som ni kanske ser så är det inte bara jag som tycker om att sola, min hund också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0