zzz!

underligt att jag har mycket besökare just nu när jag uppdaterar så ytterst sällan. kanske har jag omedvetet gjort något som folk tror jag ska skriva om? :) vad vet jag, brukar då vara så.

jag är otroligt trött, men ska ändå snart traska iväg till min älskling och kanske se dokumentären om josef fritzls. för dem som inte vet vad det är så är det gubben som låste in sin dotter i källaren och våldtog henne i 24 år, fick 7 barn med henne osv.. helt sjuk, men ändå intressant att se! eller så kanske jag väntar till imorgon och ser någon film som A ville se. fast jag egentligen borde plugga, eller ännu mer sova eftersom jag ska vakna så tidigt. börjar skolan före 7 i torneå ifall jag inte redan nämnt det.

föresten så vill jag ha en av M's hundvalpar! den ena är så tjock och söt så jag vill bara ta hem den. nog för att dem alla tre vart hur söta som helst, men just den ena vart speciell. men andreas ville inte ha och jag har ju redan en hund så får väl räcka? har inte tid nu för en valp ändå, ska man ta en valp så tycker jag man ska ha tid.. annars är det så fel. nog för man ska ha tid för en vuxen hund också, det var inte så jag menar. menade bara att när man är i skolan så kan man ju inte lämna ensam flera timmar.

nog om det, ska börja fara iväg nu. tjao!

Kommentarer
Postat av: lilli

men frida! du har ju slutat skolan när man får ta hem valparna! :D viss är jag smart?;) . heheh . Nåå jag kan då säga att jag besöker din blogg ett antal gånger per dag;D Moahaha! trevligt helg!

2009-03-27 @ 14:39:24
URL: http://nathaliehautalampi.blogspot.com
Postat av: frida

okej ;) nå men för det, hoppas ju på att få nå jobb så det funkar ju heller inte! okej, kul att veta ;)

2009-03-30 @ 15:19:31
URL: http://friidha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0