vi är lite efter! jag vet..

mamma står där nere och gör våfflor & jag väntar otåligt! vi är lite efter, har vart våffeldag för längesen. men bättre sent än aldrig.

idag har jag och ansa vart ute på isen med hundarna, men vi gick inte allt för långt.. för att min älskling har ont i magen så hon ville inte gå. vi får ta igen när hon mår bättre!

vart meningen att vi skulle till gymmet idag, men vi bestämde oss för att träna extra mycket imorgon eftersom vi båda är så trötta. det är konstigt, ingen av oss har vart till skolan idag. så det betyder att vi sovit hela dagen.. men ändå så trötta för att orka göra något? vi skyller på det tråkiga vädret.

idag fick jag tillbaka min telefon också, skönt! höll på att bli tokig på dendär lånetelefonen, fick sitta o trycka tillbaka minneskortet hela tiden. vi får hålla tummarna för att dem fixat min telefon nu, eller jag håller iaf tummarna. verkar då lovande!

blev föresen utmanad av ansa!


Tre jobb jag har haft: capen & åt pappa.
Tre platser jag bott på: endast här, tråkig ja är.
Tre saker jag gillar att se på TV:
Desperate housewives (dock på datorn),2 and a half men & oth
Tre favoriträtter: friterad kyckling med sötsursås, fläskfile med potatisgratäng & tacos
Tre platser jag helst skulle vilja vara på just nu: utomlands någonstans, sen vet jag inte!
Tre personer jag utmanar: jenny, jonna & miuku

nu gå ner o äta våfflor! tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0