torsdag

målade just naglarna, dock endast med glans så syns väl inte allt för mycket! vill få dem att bli långa och fina, men dem är så mjuka så vet inte hur jag ska göra. tips?

idag har jag endast umgåts med A & M, vi har käkat glass! det var så längesen, brukar inte vara så sugen på glass såhär mitt i vintern, men har ju vart soligt så. men iaf, jag och A åt magnum, någon ny sort med browniebitar, dessutom vart det vitchokladbitar också! hur gott som helst.
sen har vi vart och kikat lite på balklänningar & tyger. att det ska vara så svårt att veta vad man vill ha! vilken färg, hur den ska se ut osv.. man vill ju att den ska vara perfekt när man för engångsskull gör det så ska man göra det rätt! är ju något som är minnesvärt, man vill väl inte komma ihåg att man gått med en ful klänning. nåja, får lösa det på något sätt. det börjar ju närma sig och det skrämmer mig, hur ska man nu hinna med allt undrar jag då.

vi har även vart till solariumet (dem solade, inte jag), banken osv.. senare när M åkt iväg med bussen hemåt så for jag och A till riekkola med hundarna. vart lite skidåkare som gapade åt oss för att vi gick på spåret osv.. att dem ska vara så elaka, vart ska vi annars gå? det är så tråkigt att gå i stan då man måst ha fast hundarna, dem vill ju springa lösa. det är ju det som är kul för dem. men alla blir så tokiga, jävla glädjedödare!! & jag VET, man får inte gå där egentligen så ingen ide att påpeka heller. känner inte för att bry mig.

idag har jag också lämnat in min telefon på lagning, den vart så seg & jag orkade verkligen inte bråka med den nåmera. så fick en lånetelefon, en blå Z610i! ingen höjdare direkt, men får hoppas på att dem rappar på med min telefon så ja slipper ha denhär en längre tid. den är inte allt för hel heller, luckan sitter fast med tejp osåå.

får inte glömma att vi var igår och hälsa på M & hennes valpar i nikkala. ååh, dem var så söta, ville bara ta med mig en hem, dock tror jag inte freija (hundmamman) skulle tycka allt för mycket om mig fall jag gjorde det.

nu tycker jag faktiskt jag skrivit mycket, så det får räcka!

men här kommer lite bilder på valparna!














ansa ville klappa hästen också, dock lite rädd, haha



lite andra bilder från idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0