tisdag

kom nyligen från en promenad i riekkola med ansa & våra hundar.. oj, det är så gulligt när dem springer runt och hoppar i snön! skulle visa bilder om jag nu kom in på nätet från min egen dator,men icke.. vet inte vad som är fel. får väl sitta här på mammas så länge :)

jag har inte kunnat uppdater på et tag för jag vart så mycket hos andreas, där finns inget internet! dock ingen dator heller så..
av den lilla tid som hunnit gå av lovet så har jag varit en hel del med andreas. vi har endast tagit det lungt.. men har hunnit vara med ansa rätt mycket med, vi har gjort lite mer vettiga saker! som gått i skogen med hundarna ett par gånger, badat osv..

nu på en stund ska vi dra iväg till köpcentret och jaga present. sen får vi se vad som händer, vi ska iaf göra något kul har vi kommit fram till! sms kommer väl senare antar jag, eller jag hoppas iaf :) ska lifta till kukkola med henne. ska nämligen ha myskväll med linda. laga mat, se film, kanske basta & bara allmänt ta det lugnt!

nu ska jag ge mig av! men bli inte förvånade ifall det inte kommer upp nå inlägg på ett tag.
tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0