kunde inte varit tröttare

jag lovar & svär, jag är ingen morgonmänniska! ;( .
vart tvungen att stiga upp före klockan 6 imorse och jag trodde jag skulle dö, jag som annars också har svårt att stiga upp till skolan. bara tanken av att detta ska fortsätta i 4 veckor framåt suger sakta men säkert livet ur mig.

nå iaf, när jag äntligen tagit mig upp ur sängen och smyger mig in på toaletten för att försöka sminka mig. så ja då händer det ja verkligen inte förväntat mig! lampan brann & jag höll på att flyga upp i taget ;/.. fick sitta i köket vid fläkten med den lilla spegeln som fanns i min puder.. men det gick bra ändå.

inte nog med det! bussen vart försenad så fick stå där ute i kylan 15 min.. fortfarande nyvaken ;/ .. & saken blev inte bättre av att vi endast vart 3 servitriser idag så blev mycket stressigt!

& jag är väl medveten om att jag är extremt negativ idag.. men jag hoppas på en bättre fortsättning iaf! ska nämligen fara iväg till riekkola med ansa & hundarna, sedan apoteket, käka osv ! allmänt umgås med ansa som åker iväg imorgon till spanien för en vecka.

men nu blev det visst lite brottom så tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0