kukkola

sitter just nu här i kukkola hos lindas pappa, som är i thailand btw.. linda dammsugar med en "superdammsugare" som hon kallade det :) den såg rätt häftig ut om jag ska vara helt ärlig! själv sitter jag här o skriver blogg som ni kanske förstår & kikar lite på linda som är så flitig.

igårkväll kom jag hit rätt sent, eller sent & sent, men vid 21 tiden.. tack varje s-m som segade hemma hos hennes bf, eller fall man får kalla det ännu? jag har inte koll.
i vilket fall som helst så blev det för sent för att laga middag så vi satte oss i soffan för att se film.. dock vart det inte den film som vi trodde skulle komma. vilket kom som en besvikelse! vart inte en allt för dålig film vi såg så, ska ej klaga, inte för ja såg så mycket.. hade inte träffat l på ett tag så hade mycket att berätta.

men nu måst jag gå & hjälpa linda med hennes superdammsugare som verkar ha gått pajj! tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0