anything to make you smile

sitter här & gör så gott som ingenting, fast jag har så mycket annat jag borde göra. men har ingen ork, ingen lust heller för den delen. känns så skönt att endast sitta och lyssna på musik, tänka lite smått på allt möjligt.
känns som jag skulle vilja ta en paus, paus från allt! får man det? gör nog ingen nytta ändå, kommer man tillbaka så finns det ännu mer att ta tag i! 

hörde att det var endast 2 månader kvar av skolan, antar att det stämmer! vill inte ens räkna. & jag som inte har någon aning om vad jag ska göra.. har sån ångest över det, ångest över att jag sölar så med mitt körkort & för att jag har så mycket kvar av skolan att göra & så lite tid kvar.

jag saknar A & M, dem kommer hem imorgon som tur är! känns mer som dem vart borta en månad än en vecka, det är konstigt.

ska sluta skriva nu för kommer ändå inge vettigt! är ändå så bitter, vem är intresserad över mina bekymmer ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0