tisdag

min färg har börjat försvinna, känner mig jätte blek. kanske dags att börja sola, men det blåser ute så känner inte rikitgt för att sätta mig där ute med lite kläder..

igår på morgonen cyklade jag och ansa iväg till arbetsförmedlingen, vilket vi egentligen redan borde gjort i fredags! men då orkade man inte riktigt. efter att vi var klara dära så vart vi en sväng på modehuset, hann få med mig hem en volangkjol i blommigt från Blend she och en kort huvtröja i vitt från koola anna. ansa hittade också en tunika som hon la undan.

efter det cyklade vi hem till mig för att locka håret på varandra. vilket blev hur fint som helst! ansa for iväg hem och jag bytte kläder och for iväg till fotografen med julia & mami. 

när jag var klar där och hunnit äta middag så for jag och ansa iväg till torneå i jakt efter en jeansjacka till mig. vilket jag inte hittade :( inte en sådan som jag ville ha iallafall. vill ha en såndär kort jeansjacka. hoja till fall ni vet vart jag kan hitta en sån!!
nåja, jag provade annat också men hittade ingenting. får springa in på gina en annan dag, dem får ju in nyss så ofta så.
köpte iallafall ett hippieband!

på kvällen myste jag med min älskling tills vi somnade, och på morgonen for han iväg till jobbet ;/ skulle vara kul att fortfarande kunna ligga i sängen hela dagen o bara mysa! känns som man har för lite tid för sånt nu för tiden.

idag har jag inte gjort allt för mycket, steg upp klockan 9 och var redan vid halv 10 tiden i riekkola o sprang med ansa & robban. skönt var det! sen har jag bara varit hemma, duschat osv.. väntar att ansa ska vara klar så vi kan fara iväg, hon ska hämta sin tunika som hon la undan & jag ska springa in på skatteverket en sväng.

föresten så har jag fått skavsår på båda fötterna av mina nya skor ;/ .. typiskt! nu kan jag inte använda dem.
köpte nämligen nya vita puma skor på stadium för någon dag sen, och ett par tygskor också. eller egentligen så köpte mamma. men synd att ja inte nu kan använda dem! blä. får vänta att skoskaven går över, bara jag inte får nya då! det är det tråkiga med nya skor.

nu ska jag ge upp, ska koka kaffe och gå ut med hunden..


det var inte längesen det var snö dära.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0