tisdag

har varit ett par helt otroligt fina dagar, speciellt fredag så var det hur varmt som helst.. ända in till kvällen vart det stekhett! men ska inte klaga, dem är ändå få dem fina dagarna här uppe.

så jag har funnit med en hel men ändå inte hunnit skriva blogg. blir sällan att sitta vid datorn om jag ska vara helt ärlig! men jag har iallafall hunnit vara ledig nu ca en vecka och börjar jobba igen nästa tisdag först så, då kommer jag jobba nästan varje dag. nu har jag faktiskt tagit mig tid att shoppa en del, kul med nya sommarkläder! dessutom har jag solat lite också, dock inte fått så speciellt mycket färg, men får steka sen i rhodos.

vet inte vad jag ska skriva, brist på fantasi! men här får ni en bildsamling på vad som hänt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0