nu kom det

inte förän jag var till af idag som jag insåg att det är "över", han frågade vad mina andra klasskamrater gör, fall dem fått jobb osv.. kom just på att jag redan saknar dem, speciellt vissa. dock träffar jag vissa ännu, med det är väldigt sällan så att säga och kommer vara ännu mer sällan framöver! oj vad jag tänker framåt, har endast gått några veckor ju.

nå jag har iallafall fått jobb, känns bra! har verkligen legat hemma för länge, ca 2 månader va? minns inte ens, alltså för länge.
nå jag kommer iallafall finnas på ikea en hel del i sommar, för er som undrar.

igår sov jag lite längre än vanligt, till 10! hör & häpna, jag har kommit i rätt rytm också, inte alls illa.
nåja, vart och joggade i riekkola och allt möjligt annat innan jobbet. har faktiskt blivit riktigt hurtig också, det trodde ni inte va? haha. ni har missat mycket när jag vart slö på att uppdatera, tyvärr så har jag inte så mycket tid för det, har lite tid för allt annat jag borde göra också. vart rinner tiden iväg? .. nåja, på kvällen städade jag nästan hela lägenheten, så det var ju skönt när det var rent, och gjorde andreas glad också så det var ju bra. han förtjänar då det med tanke på hur hårt han jobbar nu.

ni vet iallafall att vi blivit som ett gammalt par, dock är det inte alls så tråkigt som det låter kan jag lova er.

något mer? ja, imorgon är det midsommar och alla (dem flesta) är väl lediga, så hoppas verkligen ni får en underbar dag. själv har jag ännu ingen aning om vad som händer, ska iallafall iväg till stugan i salmis för att äta middag med familjen, sen får vi se.

ska försöka tillbringa så mycket tid som jag bara kan med ansa, det vill säga fall hon nu låter mig. hon ska nämligen åka iväg till stockholm, ev stanna där. så, det  vart väl inte alls lika kul för mig! men hoppas för hennes skull att det går bra, för det förtjänar hon verkligen ska ni veta :) men jag kommer sakna min vän.

nu ska jag snart fara iväg emot jobbet, och sedan allmänt njuta av sommaren! för det är faktiskt den bästa tiden av året och det är då dem flesta minnerna kommer, då man har som roligast! hoppas verkligen denna sommar blir lika lyckad som mina förväntningar.. inte bara för mig men för er andra också.
så ifall jag inte hinner uppdatera så vet ni vad jag sysslar med!

sist av allt så vill jag bara meddela att jag fått min jacka som jag ville ha! haha. det är en annan historia som ni möjligtvis får reda på senare i framtiden.

och jag har fått bilderna från fotografen så här ska ni få se! men dem är inte av bästa kvaliten eftersom jag fotat dem med kameran så.








så, ni fick ni några av dem, vart rätt många så orkar inte lägga upp alla.
för er som inte har någon aning om vem hon är så är det min älskade syster

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH! :D näe de gjorde jag tamefan inte ;D

2009-06-24 @ 22:30:16
URL: http://johnieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0