kanske dags att uppdatera.

har haft rätt så fullt upp hela veckan, dock har man väl haft tid att skriva lite då och då men inte orkat.

kan ju börja med att säga att jag haft en så oroligt rolig vecka! balen,seskis,avslutningsmiddagen,studenten, allt!.. minne för livet verkligen.. dessutom så för er som funderar över fall det är värt att gå på balen nästa år, året efter det och så vidare. jag säger bara, GÖR DET! det var verkligen roligt. ni kommer ångra er fall ni inte går, det kan jag lova. fast det kom med lite pinsamheter så värt för det, haha.

avslutningsmiddagen i kemi på en isbrytare var helt klart också något man kommer minnas. sista kvällen med nästan hela klassen (synd för er som missade) var hur kul som helst. dock var det ju endast våran klass som gjorde det, men det är ju för vi vart lovade en resa som aldrig blev av. och vi hade ju faktiskt jobbat för det så! väntar forfarande på bilder från den kvällen, kan lova er att jag slänger upp några, annars på facebook om inte annat.

från studenten så väntar jag även på bilder! :D men det kommer också. kul dag det också!

ihelg måste jag erkänna att jag faktiskt varit tråkig som stannar hemma och ser film, men tyckte att det räckte bra med att vara ute hela veckan! dessutom så måste man vila ut sig.. för iveckan är det bara att börja jobba ;/ .. vet inte riktigt hur det blir men har en hel del att ta tag i nu så man får vila ut sig nu sista dagarna.. :)

men kan bjuda på några bilder från balen iallafall. sen får det bli mer när jag fått dem andra! :D












sen kan jag ju lägga upp bilden jag sparade från nsd..
hon bad oss hoppa, blev en rätt underlig bild men ändå lite häftig!
ser lite ut som jag har hur stor röv som helst haha



Kommentarer
Postat av: Anonym

i love i love i love! den där första bilden :)

2009-08-23 @ 20:54:44
URL: http://johnieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0