25/2

jag förstår inte varför jag inte ser min nya design men andra gör det? dock såg ja den när jag testade med explorer men icke med mozilla, so wierd! ..

idag hade jag en hur lugn dag som helst. kom till skolan, så for vi iväg till någon affär i torneå för att shoppa serveringskläder. dock fick vi endast ny skjorta, inte byxor fast jag hade behövt nya ;/ .. sedan for vi till t-skolan för att luncha.
när vi kommer tillbaka till torneå så har vi tydligen inga lektioner, lite surt var det att komma dit i onödan. nåja, kort skoldag för vårdan del, vi klagar ej! så då vart klockan 11.15 men vi kom först iväg 11.40 för att vi råkat ta en lärares parkeringsplats så hon hade parkerade bakom A's bil. fick leta rätt på henne för att få henne att flytta på sig.

jag hade tänkt lägga upp bilder från igår när jag vart med a & m ute på isen med våra hundar. men det vill inte fungera så, det är antingen min telefon eller dator som inte vill ge mig bilder. antar att det är datorn, den är inte mycket att ha.

sist men inte minst så ett stort grattis till L som fyller 19 år idag ;p & grattis till M som fyller 22 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0