still counting

denna helg gav väldigt mycket. jag har haft både kul & tråkigt, vart arg & glad. men mest arg vart jag nog igårkväll när min pojkvän visar att han rakat skallen ;/ jag vart så besviken. dock växer det ju tillbaka väldigt fort.

nåja, jag kände mig inte helt utvilad till idag så jag skippade skolan. började ångra mig lite smått för en stund sedan när jag kom på att det var barteknik, vill ju inte missa det egentligen! fanns inte mycket att göra när man redan missat allt.
jag som lovade mig själv att ta tag i allt skolarbete när jag ändå bara har ett par månader kvar.. dock ser det rätt ljust ut för min del när det gäller praktiken, har fått plas. är en av dem få faktiskt så! känner mig duktig på den fronten..

men nu ska ja göra annat, så tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0