måndag

men känns som söndag? kan mycket möjligt bero på att vi är lediga idag.. härligt! känner på mig att denna vecka kommer gå rätt fort, iaf för min del. blir inge skola imorgon heller för mig, ska till kalix så.

just nu sitter jag här & väntar att ansa ska sminka sig så vi kan fara iväg till bilskolan för att plugga.. sedan ska jag köra med gunnar! jag vill ha körkort nu ;/ .. hade säkert haft redan fall jag inte vart så lat..

ett stort grattis till miuku som fyller 18 år idag! GRATTIS :D

HÄR SKA DET VARA EN BILD PÅ HENNE!

men bloggen vill ej sammarbeta.. ;/
dessutom fick ja så brottom nu så har inte tid att krångla mer..


Kommentarer
Postat av: Mia

oj kiitoksia friiduliini ;)

2009-02-02 @ 16:31:27
URL: http://miukuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0