LOOOV!!

det är otroligt så skönt det är, är ledig imorgon så det betyder att mitt lov redan börjat. har så mycket att ta tag i just nu så passar mig utmärkt med lov nu.

jag är lite rastlös, hungrig osv osv osv .. funderar starkt på kyckling! såg att det visst vart kyckling till middag här igår så, ska nog äta det!! mums..

vi inviger lovet med meningslösa frågor hittade i jonnas blogg.

Ja/nej frågor:
Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt: nej
Druckit så du spytt:
ja
Åkt vattenskidor:
ja
Gjort en bakåtkullerbytta:
ja
Köpt lösgodis för över 50 kr:
ja
Haft träningsvärk:
ja
Velat vara ett djur:
nej
Tänkt dig en kompis i rosa kanin dräkt:
ja
Hatat choklad:
nej

Hur:
Svarar du i telefonen: hallå
Mobil:
"hallå" eller "jaa"
Hemma:
hallå
Hur sätter du på dig strumpan:
som vanligt, över foten? svårt att förklara.
Tycker du om gul bil leken: kul att retas, dock inte kul när folk leker det med mig.
Hur mycket pengar har du i plånboken just nu: jag använder oftast kort, har dessutom ingen plånbok
Hur mycket är klockan: 15.39
Hur många kontakter har du på msn: vet ej, ser också flesta som jag tagit bort så men med dem så 663 st
Hur spenderar du en regnig dag bäst: mys med älskling

Vad?
Vad tänker du på just nu: vad jag skulle villja mysa med min älskling?
Vad tycker du om sushi:
har endast smakat, längesen så vet ej.
Vad åt du sist: i torneåskolan, något lasagneliknande.
Vad drack du sist:
jaffa
Vad gjorde du för 5½ timmar sedan: var påväg till skolan t-skolan för att sjunga.
Vad är din originalfärg på håret: blond, men nu är den nog något helt annat. haha
Vad behöver du just nu: maaat!

Varför?

Heter du det du heter: mina föräldrar tyckte det var ett fint namn.
Varför sitter du vid datorn:
vet ej
Svarar du på detta test: inget bättre för mig
Är apelsinen orange: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0