Look deep into yourself before you blame all others

har vart rätt busy senaste tiden fall någon saknat mig! men nu är jag tillbaka & ska försöka bli mer aktiv här i bloggen.

påtal om aktiv så har jag & min vän A vart väldigt aktiva den senaste tiden, i söndags vart vi till salmis med våra hundar & åkte skidor.. vilket dem flesta inte ville tro på. får ta bildbevis till nästa helg? dessutom får jag bjuda på lite bilder som jag tagit under promenader o annat.
dock beror det helt på bloggen, som inte alls verkar va pigg på att hjälpa mig! får se

nåja, idag har jag så gott som inte gjort något alls! tidigare i skolan, vilket kändes som en evighet eftersom vi inte gjorde något. ibland undrar jag faktiskt vad som kommer hända när skolan är slut, vilket är innom en snar framtid. ja syftar då på, "hej, anställ mig, jag har gått skola 3 år men kan ingenting" hur ska man förklara att det inte är pga mig? får hitta en lösning! en lösning som inte säger gå mer skola.

har inte gjort mycket mer änn så, sov 4 timmar när jag kom hem.. vart ute en sväng med min vita kompis. men fast hon har så mycket hår så ville hon bara hem.. vem vill vara ute när det är så kallt? ;/


Robban & nelly, vi sitter alla fyra där fram.








Kommentarer
Postat av: Anza

ser helt trög ut med håret i jackan haha :D..

2009-02-17 @ 23:20:57
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0