Lapin Kulta

hejhejhej!
min dag började inte allt för trevligt. fick tvinga mig själv upp ur sängen, för att sedan fara iväg till skolan där det väntade mig 3 prov. vet inte alls hur det gick, blev inte det minsta pluggande igår så.
nåja, dagen slutade inte där! vi for iväg till t-skolan för att sjunga, jag, A & M gick lite smått ovilligt med på att sjunga i kören till studenten.

sedan for vi iväg till Lapin Kulta på studiebesök. måst faktiskt säga att det var intressant att se! vi gick runt och kollade hur dem tillverkar ölen kanske 20 min. sen bjöds det på öl & cider.. dock blev det jaffa för mig för ska köra så.
för resten av klassen önskar jag att provet på religionen går toppen (Y) eller för dem som ska göra dvs!
(misstolka mig inte nu! det var endast en var.)

nu måst jag skynda mig, men här har ni bilder.






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0