fredag

äntligen fredag! dock vart det precis som jag gissade, veckan gick väldigt fort..
idag har jag vart till skolan, en lektion som varje fredag.. sedan vart vi på stan & gjorde massvis med ärenden!

nu sitter vi här hos Ls farmor och förbereder oss inför kvällen, eller jag har inte börjar ännu.
L sitter iaf med färg i håret & äter chips här framför mig, dessutom ser hon bara allmänt söt ut :)
M däremot sysslar med något där inne på toaletten, där hon lär bli ett tag för hon har mycket att fixa. haha nej, nu vart jag elak.

fy vad hungrig jag är! vill ha mat nu, men vi får tyvärr vänta tills M kommer vid 17-18 tiden? hon skulle hämta med mat åt oss så.

men nu vet jag inte alls va jag ska skriva.. ska gö något annat nu! tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0