5 min..

så får jag nya avsnittet av the new adventures of old christine, så passar på att skriva lite nu medans jag väntar!

märker att jag fått lite läsare på senaste, kan bero på att jag vart så dålig på att uppdatera.. dessutom något jag verkar upprepa varje gång. ska bjuda på bilder, det brukar hjälpa. det är så mycket intressantare att läsa fall det är bilder, enligt mig då.

vaknade rätt sent i morse, tänkte att ja skulle gå till bussen. men mitt i allt stressande kom jag på att ringa A & se hur hon sku ta sig, så M skulle köra hennes bil till torneå så ja fick komma med. blev mindre stressigt, hann äta frukost i lugn och ro osv, hann till och med starta datorn för att se vad det var för lunch på t-skolan. för att sedan veta fall vi skulle luncha där eller torneå skolan.
vi hade barteknik hela dagen så rätt kul hade vi om jag ska vara helt ärlig. innan lunch kollade vi på massvis med olika alkoholer (flaskor,eller vad man nu ska skriva?) och luktade på dem.
efter lunchen började det blandas drinkar, dock vart det inga intressanta söta, men blir mer på måndag.

föresten så fyller min bror 20 år idag! Grattis


 











jag nångång tidigare iår


min älskling! och min fina städning, allt i en hög! hm ;/


en pojkvän & lite av mig.lite H också?


sådärja, ska avrunda hära nu & bege mig emot sängen för att se christine.
tjao!

andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0