we are one and the same, only with different names.

försöker göra något häftigt av bloggen, går inte allt för bra denna gång heller.. kanske räcker med att man försöker iallafall?

idag har jag vaknat tidigt för vi hade möte i skolan. tömde skåpet, lämnade in nyckeln (fick lite sommarkänsla dära) och fick en ny tid för att prata enskilt om rester, betyg? osv..  tog inte mer än en halvtimme, så den skoldagen var kort! dock kommer vi inte ha några vanliga skoldagar mer alls. vi är lediga (göra rester) 3 veckor till innan praktiken som varar i 3 veckor. sen är det helt slut på skolan!

istället för att fara hem och lägga sig igen eller göra något annat vettigt så for jag och L till t-skolan. drack kaffe, spelade kort & jag hann prata med religionsläraren om att få göra bort sista provet så jag blir godkänd. sedan traskade jag hem och satte mig här och har suttit här sen dess. andra L skulle bjuda på kaffe när hon slutade klockan 3, verkar som hon fått annat för sig eller helt enkelt bara glömt bort mig? kanske borde ringa och se vad som hände.

föresten så har min påsk vart lite upp & ner men ändå hur bra som helst! har mestadels vart med A & M. under veckan blev det en hel del tränande, men till helgen så jämnade det ut sig en hel del. blev mycket påskgodis och påskmat såklart.

nu vet jag inte vad mer jag ska skriva, så hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0