sommaren närmar sig

nu känns det verkligen! idag har det varit en härlig dag! har faktiskt suttit ute och solat, då menar jag ansiktet o armarna osådär, inte direkt bikiniväder ännu, men det närmar sig!
först satt jag & nelly(min hund) ute och solade, sedan fick vi sällskap av ansa! efter att vi solat en stund så for vi iväg för att köpa glass & sola lite till. dock blev denna plan inte allt för lyckad. smarta som vi är så sätter vi oss i stranden för att äta glass, och ja, så varmt var det ju såklart inte där. blåser ju så gott som alltid i stranden, vilket vi borde veta men inte minns just då. vart ändå inte så farligt som det låter!

märker såhär på kvällen nu att jag faktiskt fått lite färg i ansiktet :) det är bra! hoppas nämligen på att få en fin färg till balen osv..

nå, vi hann faktiskt vara på en promenad också, vart meningen att vi skulle iväg till gymmet också. men vi sket i det för klockan vart redan 20.00 då och jag tänkte att jag skulle plugga. vilket jag ännu inte tagit tag i, måste börja snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0