har lite tråkigt.

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
nej
Titta på dig själv i spegeln: ja
Gnälla: haha ja, rätt ofta också
Skrika: händer väl det också
Sova: för mycket
Ha ångest: oja!
Skada dig själv med flit: nejdå
Ta mediciner du inte borde ta: nej, lite väl meningslöst va?
Vilja dö:
Nej, inte ännu iaf.
Drömma mardrömmar:
Janå, det händer väl nångång
Drömma sexdrömmar:
Haha faktiskt ibland, men gör väl dem flesta.
Ta droger:
nej
Försöka vara annorlunda: Haha, jag behöver inte försöka. Jag ÄR annorlunda!
Klä dig i svart:
jadå
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan:
ja nå, inte nu längre! har slutat.
Röka: lite då & då nu för tiden.
Ha sex:
ganska så uppenbart med tanke på att jag har pojkvän.
Ljuga: små vita lögner har ingen tagit skada av.
Hata folk: nej inte direkt, jag tycker bara väldigt illa om dem.
Lita på folk: vissa, dock inte alla.

VEM:
Saknar du: 
ingen just nu vad jag kan komma på.
Vill du döda: ingen.
Rörde dig sist: nå min hund? fall det inte räknas så andreas.
Vill du slå: Det tänker jag inte tala om!
Kysste dig sist:
andreas
Vill du kittla: nja, ingen?
Kramade du sist:
andreas
Vill du prata med: ingen speciell
Skrek du på sist: minns inte.
Vill du vara som: kanske min lillasyster, hon är så snäll!
Sårade dig sist: ingen kan såra mig! nej men allvarligt, minns inte.
Vill du bli galet full med: ingen just nu
Gjorde dig riktigt glad senast:
antar att det var andreas, han gör alltid min dag.
Fick du sms från senast: Ansa
Ringde dig senast: andreas
Är vackrast på jorden: jag såklart!! haha nämen.

HAR DU:
För många vänner:
Kan jag inte påstå nej, men tillräckligt iaf.
Förföljelsemani: Verkligen inte
Tvångstankar:
Ibland
Någon annan psykisk sjukdom:
nej.
Någon fysisk sjukdom:
Jorå
Någon skada:
nej
Färgat håret: X antal gånger!
Brutit några ben: ja, armen & lillfingret
Några piercings: öron,naveln,tragus
Egen dator: ja
Bra självförtroende: ibland kanske, oftast inte.
Kysst någon: Ja, det har jag
Haft sex:
Ja
Köpt kondomer:
ja
Tagit nakenbilder: nå inte direkt.
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon:
nja, beror väl på hur menas?
Varit kär: jag är väldigt kär nu.
Dumpat någon:
ja
Stulit någonting:
nej
Lämnat landet: ja, gissar på att jag kommer göra det idag med, dock inte långvarit!
Tuttat eld på nått:
nåjo
Gjort något olagligt: ja

HUR:
Går du:
Jag sätter den ena foten lite snett framför den andra och sen fortsätter jag så...
Svarar du i telefonen:
oftast "hallå" eller ifall ja är lite småless så "ja"

Fördriver du tiden: det beror på humöret
Mycket pengar har du:
ganska lite
Tjänar du pengar:
studiebidrag, vilket kommer sluta komma väldigt snart.
Ofta diskar du: När jag måste
Ofta städar du:
är rätt lat så så sällan, dock har jag städat idag.
Många stör du dig på: Alldeles för många förmodligen
Ofta träffar du din familj:
typ dagligen

TROR DU:TROR DU:

Att du kommer bli något:
jag kommer väl alltid vara något?
På gud:
nej, inte riktigt
På rymdvarelser:
haha ja
Att folk tycker om dig:
inte alltid, men ja
På ett liv efter detta:
nej
Att fiskar kan tänka: dem säger ju att guldfisken har tvåsekunders minne så varför skulle den inte kunna tänka då?
Att du kommer leva länge: nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0