And all the little things

for iväg till köpcentret för att köpa en ny bh som jag kan använda tillsammans med min balklänning. efter att jag testat nästan varenda en så hittade jag en, den perfekta. eller ja, den var bäst av dem alla.

efter allt springande dära så satte vi oss ner för en kaffe! kände för lite annat än det vanliga så testade en ice latte. den hade faktiskt en väldigt speciell smak, men ändå god. värd att testa!

nu sitter jag här och funderar vad man ska ha för smycken till eller hur man ska ha håret, till balen alltså. det mesta andra är klart! eller ja, klänningen är ju inte. försöker fortfarande komma på hur jag vill ha den, ändrar mig allt för ofta.. nå, jag tror iallafall att allt kommer lösa sig sen.

hade föresten möte tidigare idag med jonaz, borde egentligen vart med min mentor men han har väl inte tid. nå iallafall så var det om mina betyg, vad jag har kvar att göra.. vart inte mycket att göra, hinner helt klart med det demhär två veckorna som man är ledig. annars så såg det rätt bra ut! känns bra.

nu ska jag fortsätta fila mina naglar och lyssna igenom ny musik innan jag ska iväg och handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0