rastlös

är exakt rätta ordet för vad jag är just nu, just sådär "vad ska jag göra? trååkigt" någon som känner igen den kännslan? värsta jag vet.
när jag ändå inte har något bättre för mig så kan jag lika gärna skriva något svammel här..

idag vaknade jag såklart redan vid 06.00 tiden pgr av att andreas skulle till jobbet. har alltid så svårt att somna om med tanke på att jag är tvungen att först vakna själv & sedan väcka honom, ligga där vaken tills han stiger upp så han inte försover sig. hur kan man möjligen somna om när en snoozar så länge?
så iaf, efter att jag tagit god tid på mig med sminket, frukosten & allt annat så började jag traska emot skolan.
hann inte ens till bussen så ringde gina o erbjöd mig att åka med henne till skolan i torneå.
skolandagen vart precis som alla andra dagar, inge märkvärdigare alls.

efter skolan for jag med gina & linda hem till mig för att kolla film, vi hann baka en kladdkaka med daim oxå! trevligt värre det.. sedan har jag inte hunnit med så mycket mer än så.

nu sitter jag här & funderar starkt på att ta med mig hunden på en promenad, om hon är hemma dvs (hon är förmodligen någonstans med mamma & pappa, hon sticker inte iväg helt ensam)
detta skrev jag endast därför att jag fick tidigare en fråga att hon hon rymmer ofta när jag säger/skriver att hon inte är hemma..låter väl en hel del dumt.

föresten så har jag bytt nummer, så ring inte till mitt gamla för min lillasyster har det nu.. för tillfället iaf, har ingen som helst aning om hur länge det varar men ring inte dit iaf!

nu ska jag avrunda hära. cya / f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0