it's the time of the year

nu börjar det verkligen kännas att vintern är påväg! dags att ta fram vinterkläderna. nog för att jag redan för flera veckor sedan dragit på mig yllesockarna, dock endast ett par. till vintern brukar jag ha yllesocka på yllesocka, så kallblodig är jag.
på tal om vinterkläder så borde jag få min nya jacka nu i veckan om inte först nästa vecka. vilket som, jag drar redan ikväll fram min bruna peak jacka! jag älskar den jackan, vill aldrig göra mig av med den, så skön o allt.. dock har dragkedjan blivit lite seg men man kan ju alltid fixa.

idag har jag inte varit i skolan alls, vart så trött så jag stängde av telefonen så ingen skulle ringa o väcka..ibland får man faktiskt unna sig själv med lite ledighet tycker jag.
sedan kollade jag nya avsnittet av Greek, fixa mig osv.. sedan vart jag & ansa ute på promenad med våra hundar, mycket annat har inte inte hunnit med.

föresten, någon som vet någon bra serie som jag kan börja följa? vill börja se någon ny serie som det redan kommit några säsonger av så man kan ligga i sängen o kolla hur mycket som helst, det är så härligt.
jag följer redan 14 olika serier men det kommer ju endast en o veckan o vissa har inte ens börjar efter sommarpausen.. så nå förslag?

nåja, nog för mig.. ska ringa ansa nu! cya / f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0