godag!

så idag är det fredag, härligt! dock har jag inte som helst aning om vad jag ska hitta på. sitter här med lite beslutsångest, men det löser sig nog snart får man hoppas iaf! annars, nå förslag? är sjukt sugen på att göra något riktigt roligt..dock är jag väl alltid det?

snabb genomgång om dagen.
vi hade finska på morgonen & sedan historia! efter det for hela klassen till polarica på "möte". vi ska laga mat/servera på festen dem ska ha i aspen för 800 pers i januari.. så vi planera/snackade om det!
en kille som jobbade där trodde jag vart 26 eller 27, vilken förolämpning?

nåja, efter det strosade jag, linda & madde runt på stan i ca en timme tills sara-maria kom o hämtade oss.. vi förde hem linda till salmis & va en snabb sväng o kikade på våran stuga.. då först märkte jag att vi bygger garage? så ofta är jag där & så mycket berättar mina föräldrar för mig? haha.

nej men nu ska jag börja bege mig emot... vet inte ännu :D men orkar inte sitta här mer iaf så cya!



mina älsklingar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0