the only thing worth to treasure,are the people that actually care

så sant så!

ahh, idag har jag varit vääldigt duktig på praktiken då! tog hand om i stort sett allt på lunchen, för att det var endast jag & kocken dära o han servera ju ingenting så ja fixade allt! ja är stolt i know.
efter nästan 9 timmar på cape east så for jag o krattade med dear sis, o de gick som de gick iaf, haha!
vi fick iaf belöningen som vi vart lovade men vi hade visst presterat helt uselt, fick duuga.

nåja, sen har jag väl inte gjort så mycket annat! hinner ju inte alls med så mycket nu för tiden, ont om tid & trött som man är.

nu orkar jag inte skriva meer! ska sova.


Forever isn't long enough
In the company of you
Forever
My heart will always beat 
your name

min syster, finns det någon likhet? ;>
image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0