söööndag!

ja vilken helg det har varit.
igår jobbade jag & gina till halv 11, det var rätt stressigt när de va så mycket folk men det var kul på samma gång.
fick lära mig massa nya saker, börjar bli rätt duktig enligt min handledare, något positivt!

idag är det så morsdag, firade lite smått med familjen iaf! vi vart till torneå o käkade på golden flower, de va king! sedan käkade vi tårta oxå, hihi.
skönt att man vart ledig iaf, är imon oxå så ikväll ska jag verkligen ta det lungt o vila ut mig, imon oxå! för sen blir det nog en rätt jobbig vecka på praktiken när brottarna kommer o allt. nåja, är sista veckan så skönt.. sen börjar sommarlovet? blev visst ingen resa alls för det var för dyrt tydligen, fan va less man blir när dem lovar o allt. aah!
nåmen skönt med två veckor ledigt när dem flesta är i skolan o innan man börjar sommarjobba? vet inte riktigt vart ännu men förhoppningsvis löser det sig.
sökte ju till kommunen för första gången men vet inte fall jag ska ta det om ja får jobb på cape east, ska fråga nu när dem ändå behöver o allt, har väl en rätt bra chans dära.

nu sitter ja här o väntar att min älskling ska ringa mig så ska vi fara o köpa godis eller chips eller något annat gott o sen kolla film, mys!

If you could only see the way he loves me
Then maybe you would understand
Why I feel this way about our love
And what I must do
If you could only see how blue his eyes can be when he says
When he says he loves me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0