söndag

så igår jobbade jag till 9 tiden ungefär? när jag kom hem så vart jag så död så ja kollade 2 avsnitt av two and a halv men o sen slocknade jag, då vart klockan först 11.. märkte att linda ringt vid 1 tiden o ja vaknade inte ens? måste sovit så djupt för hade ju telefonen just brevid örat, haha.

nåja, idag har jag inte hunnit göra mycket alls, vaknade ca 12, satt här o dumma mig ett tag! morsan & syrran vart påväg till stadium för att köpa bikini, då kom jag på att jag behövde ju oxå en! så jag for med dem dit & mamma var snäll o köpte en till mig. nu är det endast solbrillor som jag saknar! finns ju fan ingenting, blir så less..

nu vart det egentligen meningen att jag skulle ut o övningsköra men verkar som pappsen inte har tid riktigt, får väl vänta.. undra fall det blir något av det alls idag då? skulle inte bli förvånad fall allt sket sig.

nu har jag ingenting mer alls att skriva om, kanske kommer något mer ikväll, hejdå!

såhär såg bikinin ut som jag köpte
ville ha shortsen som hörde till men fanns inte kvar i min storlek..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0