sådär!

nu har jag ändrat lite i bloggen iaf, inte allt för mycket men vill ändå inte ha nå sådär överdrivet speciellt.
detta får duga nu!

så idag har jag varit på praktiken, faktiskt en mycket roligare dag änn alla andra! på morgonen när jag kom dit 7 så vart det inte alls många på frukosten, lungt o skönt! dock så vart det två kunder som klagade att äggröran o baconen inte vart varma, inte så konstigt för dendär värmesaken vart inte på? jag fick ju såklart skiten för det fast jag inte ens vart där o gjorde frukosten? hon som glömt hade redan dragit så..
förutom det så vart det kul!

när gina for iväg o körde med gunnar så blev det endast jag & madde kvar för kocken for också iväg någonstans. han bad oss iaf laga nå mat till personalen! det gick ju som det gick oxå, blev iaf lax med pommes, sallad & någon sås vi kom på helt själv? jag vet, hur bra passar nu lax & pommes? men faktiskt så verkade demflesta tycka det vart ätbart iaf.

föresten så gubben som klagade lite över att det vart kallt, det var han som snackade med andar eller något, han vart visst på t-skolan igår då samtidigt som vi hade mötet.
han verkade iaf veta vad han snackade om, han snackade något med städerskorna på cape east, han visste exakt tiden, dagen o allt när deras nära hade dött osv.. rätt häftigt måste jag säga, men på samma gång lite skrämmande.

på tal om mötet igår så vart visst planerna till att åka till åland lite ändrade, det blir visst stockholm & åland över dagen endast, men det lät nästan mycket bättre! blir shopping, grönan osv! dock tycker jag själv liseberg är bättre men grönan får duga! aah, sen vart det ju lite gnällande från vissa dära, ni kan stanna hemma om det nu inte duger! nåja, nästa möte blir mest troligt till nästa onsdag då om jag förstod det rätt? får väl veta mer om hela resan då.

nej, nu ska jag kolla gossip girl eller one tree hill!

love / f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0