måndag

idag har jag inte haft någon praktik, som tur är! skönt o va lite ledig imellanåt också.. så jag har inte gjort så mycket alls idag, bakat muffins & dem vart jäätte goda.. sen har jag varit med ansa & björnen ute på promenad.
skönt o vara ute o promenera, men vart inte så speciellt fint väder ;/ lite tråkigt faktiskt.

nåmen nu sitter jag här o väntar på mat o sen ska jag vila en stund innan jag måste dra till t-skolan, vi ska snacka om resan till åland, är endast 3 veckor kvar tills vi åker nu. ska bli skönt o komma iväg måste jag faktiskt erkänna! efter praktiken o allt.

börjar bli lite less på min design på bloggen, ska nog ändå lite.. såfort jag har tid & ork.

nuuu vila! love /f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0