lördag

så denna dag blev inte som planerat, vart meningen att jag skulle till hyreshuset o kratta gården så skulle pappa ge mig pengar, alltíd bra med lite extra! men nej, jag sov såklart hela dagen! för jag vart visst hemma igår först 4 tiden så ja vart väl trött? är ännu oxå, det enda jag vill just nu är att gå o sova.
dock finns det inge tid för det, ska vara klockan 4 på cape east! lördag kväll lär vara förstörd, redan less på praktiken, är så jobbigt....

vi tar en snabb blick på gårdagen! började med att jag vart hos linda o tog det lungt med henne, sen for ja hem då för hon ville se någon film o jag ville endast prata! såklart :) haha. nåja, så efter att jag suttit hemma en liten stund så ringer ansa, eller kanske jag ringde henne? skit samma, hon sa iaf att ja skulle komma till stan, så ja for.. rätt trevlig kväll faktiskt, förutom att det var lite svammel? dock kan jag inte säga att ja bryr mig mer om det.
sen senare var vi hungriga så vi traskade till max o käkade, det var gott! skulle sitta lika fint nu, om inte bättre?

nej nu måste jag gå o sminka mig o sånt för att jag ska hinna, seeeenare när jag slutar så ska jag endast soova, tror jag iaf! :) så trött som jag är & så vill jag att det ska vara söndag för då kommer min hani hem, saknar ju.

nu gå,
love / f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0