ännu ett försök!

ska jag göra att skriva blogg! har tänkt skriva några rader flera gånger men slutat med att jag inte orkat.
dock så här för några dagar sedan, i början av vekckan mer exakt så började jag skriva, skrev vääldigt långt faktiskt men när jag skulle publicera det så loggades jag ut, det har hänt förut! så loggade jag in igen men allt var borta!! vart så förbannad så jag vet inte vad. kanske var det för jag inte hann skriva någon rubrik?
nu om det inte funkar så ger jag upp hela bloggen!

nåja, anledningen till att jag skriver nu är för att ansa ville det så gärna, så endast för hennes skull gör jag detta nu! hon sa något i stilen "skriv om vad du tänker på just nu". känns lite tomt just nu? skriver lite kort om vad jag gjort ist?

denna vecka har varit rätt lugn, har inte haft så mycket praktik för att det finns inte allt för mycket att göra där nu, men det känns väldigt skönt med tanke på att om 2 veckor, våran sista vecka på praktiken så kommer brottarna o då blir det mycket att göra! 250 - 300 pers som käkar frukost, vanligtvis är det runt 20 st? tufft!

förutom praktiktisera så har jag hunnit göra rätt mycket, varit med gina lite någon dag sen? med ansa några gånger & det samma med laura o minttu! har faktiskt varit barnvakt i onsdags till nea oxå :) hon är bara för söt! hon har faktiskt växt en hel del, stor flicka. fyller ju 3 år i sep, 2 dagar efter att jag fyller 18. dock, läänge kvar! typ 4 månader.

så jag kollade vädret för helgen nyss, såg inte alls bra ut ju! blåsigt,regnigt,kallt o allt.
jag viilllllllll ha sol! tänk vad skönt det skulle vara.
hoppas verkligen vi får fint väder när vi åker til åland om 3 veckor, kommer bli riktigt skönt att komma bort! verkligen.

nej, nu ska jag hoppa i duschen & göra mig i ordning för idag.
sen ska jag nog med ansa på en promenix när hon varit o köpt nån sak till dansen.
resten av dagen, helgen blir nog en överaskning!

bjuder på lite bilder från förra sommaren! haha enjoy!



iloveyouA.

nu hejdå! love / f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0