söndag

är såklart ingen höjdar dag, enda man tänker på när man hör söndag är att det är skola nästa dag ;/ men snart är det ju lov iaf, fan då ska ja göra massvis med kul! längtar redan.

ja så helgen har gått bra, haft jävligt kul iaf!
skulle man kanske inte kunna tro men så är det.
i fredags vart jag ute, lite överallt vart jag faktiskt.
& igår vart jag med laura hela dagen, vi vart o käka pizza först,
sen vart vi o hälsade på minttu, vart förbi ica o köpte massa frukter oxå,
det var jätte gott, måst lägga upp en bild oxå.
sen senare kollade vi film, "
john tucker must die"
tyckte den passade in bra & det vart så längesen jag såg den så!


nåja, vad händer i veckan då?
måst iaf vara i skolan hela veckan förutom fredag då för vi är lediga, på torsdag har ja endast 2 lektioner så missar ändå ingenting.
men på onsdag har jag iaf planer, gina fyller 18 så vi ska dit o fira henne, göra massa kul iaf.
vet inte riktigt vad det blir men det får vi se iaf.

men nu ska jag gå & klä på mig osv, vart just o duscha så. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0