rubrik?

jag har brist på fantasi när det gäller att komma med en rubrik, det är helt meningslöst med rubrik egentligen ju, det har man i noveller osv.. kommer alltid på något idiotiskt att klaga över, haha.

föresten så har jag inte bloggat på ett bra tag, inte skrivit nå mycket iaf.. ska göra ett försök idag att skriva en aning mer än dem senaste inläggen, måste erkänna att dem vart rätt ynkliga!

får berätta lite kort om gårdagen oxå.. jag vart med ansa & henne björn till hund på promenad, sen satt vi hos henne en stund för vi väntade på gina att komma till stan så hon skulle komma med oss o bowla, men sen hade hon visst andra planer, precis som alla andra tydligen oxå hade.. så det blev inge bowling, vi ska ta det en annan dag nu i veckan, hoppas det blir av oxå! vi har planerat så länge att vi ska göra det. jaja, men sen så bestämmde vi oss att fara till frasse o tröstäta ist! haha.
efter det coop, dock hittade vi ingenting dära så vi gick vidare till ica, vi köpte båda en varsin ansiktsmask & ja köpte en godispåse oxå! vi stötte på tomi från våran klass dära oxå, det va rätt tur för vi hade ju gått så långt så han fick lov att köra hem oss, han var säkert överlycklig.. för vi eller kanske mest jag var så övertrött så bara svammlade hela vägen & han fick köra ända till riekkola.. stackarn :) nåja, sen vart jag med min älskling & ansa for till sin.

så idag har det inte hänt så mycket ovanligt, inte mer än att när jag vaknade så satte jag mig hära o tråkade en hel del, sedan ringde jag till lauri o frågade fall hon ville komma med ut på en promenad, är ju alltid lika king med promend när man inte har något annat för sig, så iaf hon vart tydligen oxå sugen på promenad så vi tog en rätt lång runda, först gick vi vid stranden, förbi ikea, sen runt närsta osv, det låter kanske inte så långt men det tog oss iaf en och en halv timma
när jag kom hem så gjorde jag ett försök att göra plättar men dem smakade skit så ja slängde dem ist, väntade att pappa kom hem o gjorde mat åt mig ist.. de va mycket lättare än att göra ännu ett misstag!
nu sitter jag här o lyssnar på musik o bloggar, efter att ja legat på soffan sådär 2 timmar drygt.
väntar att ansa har "chillat" klart så vi kan fara o sola o ta en liten promenad, jag är väääligt otålig & det är jag mycket medveten om faktiskt.

nu tycker jag att det blev rätt mycket skrivet, så kanske kommer mer senare, annars får jag uppdatera en annan dag, cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0